czwartek, 16 czerwca 2016

Przeniesienie, które nastąpi w najbliższym czasie!

Witam wszystkich tu przybyłych magów.
Jak to ładnie ujmuje tytuł, przenoszę swoją działalność.
Gdzie?
Jedno słowo a tyle ff do wyczytania.
WATTPAD
 
Mimo wszystko, jeśli ktoś nie posiada tam konta to mogę uspokoić.
Rozdziały również będą się tu pojawiać, jednak z opóźnieniem.

Jak mnie znaleźć na wattpadzie?
Wystarczy kliknąć: TUTAJ
 
Ma to wiele plusów. np. widzicie co taki człek jak ja czyta i komentuje :'))
 

(To naprawdę zabrzmiało jak reklama ;-; )
 


5 komentarzy:

  1. Hah! To nie brzmiało jak reklama ;)
    Ech... Czyli teraz moja kolej? :v
    No dobra... Ale to tam kiedyś tam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam Wattpada XD Najlepszy na nudne zajęcia w szkole i podróże pociągami...
      Jeszcze fajniej jest kiedy czytasz o gejuchach, a tu wbija koleżanka i "co tam czytasz" :'))
      Cóż ja cię już nawet szukałam, ale nie mogłam coś znaleźć XD

      Usuń
    2. Hatalar skarbie ;) Hatalar :3

      Usuń
  2. Ja niby też mam wattpad ale jakoś nie idzie mi wstawianie tam rozdziałów ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będą kolejne rozdziały?!☺ bardzo spodobala mi sie seria i to bardzo

    OdpowiedzUsuń